Kosteloos wijzigen van uw reis

Kosteloos wijzigen van uw reis

We hanteren, als gevolg van het coronavirus, momenteel een gewijzigde dienstregeling. Deze maatregel is in ieder geval tot en met 28 april van kracht.

 

Passagiers die al een boeking hebben gemaakt, kunnen deze kosteloos wijzigen. Dat betekent dat zij die boeking op een door hen zelf te bepalen moment kunnen gebruiken. 

 

Het wijzigen van uw boeking is gratis, maar het is belangrijk dat u dit doet vóórdat de afvaart plaats heeft gevonden, anders vervalt uw ticket. In dat geval is helaas geen restitutie mogelijk. U kunt uw verplaatste boeking later op een zelf te bepalen moment gebruiken. De dienstregeling voor 2021 is nog niet bekend. Hierdoor is het pas vanaf half november mogelijk om uw boeking naar een door u gewenste datum in 2021 te wijzigen. Wijzig dus eerst uw boeking naar een later moment in 2020. Eventueel kunt u aan het einde van het jaar uw boeking nogmaals wijzigen naar een door u gewenste datum in 2021, maar let op dat uw boeking niet verloopt.

 

Rederij Doeksen heeft intensief overleg met de overheid over steunmaatregelen. In afwachting daarvan wordt ook de annuleringsregeling opgeschort. Een te veel betaald bedrag bij een gewijzigde boeking of vervallen Oerolbandje, storten wij later dan gebruikelijk terug aan onze gasten. De korte termijn maatregelen die we nu nemen, zijn bedoeld om de continuïteit van de veerdienst en de ondersteuning van medewerkers prioriteit te geven. We vragen daarvoor begrip van onze gasten.

 

Wijzigen voor afvaart
Wijzig uw boeking kosteloos voordat de geboekte afvaart heeft plaatsgevonden, anders is uw ticket niet meer geldig. Log in via Mijn Rederij Doeksen en wijzig snel en eenvoudig uw ticket.

 

Wijzigingen en annuleringen die wij per e-mail of WhatsApp ontvangen, nemen wij niet in behandeling.